About Jana

25 mei 2016

Hallo!

Bedankt om een kijkje te nemen op Fit with JVh!

Ik ben Jana. JVh zijn mijn initialen en nee, de 'h' is geen typfout. Het is echt met een kleine letter geschreven.

Ik ben een Belgische studente Journalistiek en woon in Antwerpen. Koken, dingen maken en actief zijn: dat ben ik! Met mijn blog wil ik mensen inspireren en motiveren om zelf gezond door het leven te gaan. Gezondheid draait volgens mij volledig rond balans. Ik probeer 80% van de tijd gezond te eten. De andere 20% lepel ik Nutella rechtstreeks uit de pot. True story.

Mijn weg naar een gezonde levensstijl was niet gemakkelijk. Ik ben van een eetstoornis naar obsessief gezond eten gegaan. Nu weet ik dat gezond ook gelukkig, vol energie en zelfzeker betekent. Hoewel ik aan dat laatste nog moet werken, weet ik dat ik nu wel op het juiste pad ben. Een pad waar ik zowel mentaal als fysiek gezond ben.

Op deze blog zal je gemakkelijke recepten, workouts, facts & tips over voeding en fitness en posts over mijn levensstijl terugvinden. Als studente Journalistiek probeer ik net dat ietsje meer in mijn blog te steken. Ik pluis namelijk eerst iets uit tot op het bot voor ik erover schrijf. Hoewel ik veel weet over voeding en fitness, ben ik zelf (voorlopig) geen voedingsdeskundige of personal coach. Daarom neem ik vaak contact op met professionals om aan bepaalde informatie te geraken.

Lots of love,

Jana