Healthbox by Rachelle Van Koningsbruggen

29 september 2016

Een tijdje geleden ontving ik de healthbox by Rachelle Van Koningsbruggen. Zo'n klein pakketje kan een mens toch heel gelukkig maken. Wat is een healthbox? Dat is een leuke doos vol producten die te maken hebben met een gezonde levensstijl. Je kan er een abonnement op nemen en dan krijg je de box maandelijks toegestuurd. Leuk toch? Ga naar https://healthbox.nl/  voor meer informatie!

Deze maand zaten er in de healthbox allemaal producten die Rachelle Van Koningsbruggen heeft uitgekozen omdat ze haar helpen fit en gezond te blijven. Benieuwd naar hoe ik de producten gebruik in mijn dagelijks leven? Dat lees je hieronder!

VITA COCO - NATUURLIJK KOKOSWATER 

Kokoswater is een verfrissend drankje dat weinig calorieën bevat (18kcal/100ml). Het helpt afvalstoffen afvoeren en hydrateert je lichaam. Omdat ik zelf niet zo'n fan ben van puur kokoswater, blend ik het vaak mee in mijn smoothies. Een voorbeeld is deze heerlijke spinazie - rode vruchten - kokoswater smoothie die ik vooral 's morgens maak.

INGREDIËNTEN
- 200 ml kokoswater
- 1 handje spinazie
- 2 handjes bevrozen rode vruchten
- 1/2 tbsp chiazaad
- 1/2 tbsp lijnzaad

BEREIDING
1. Gooi alles samen in de blender en blend tot een gladde smoothie. Enjoy!
Verkrijgbaar bij: Albert Heijn



MISTER FREE'D - GLUTEN-FREE CRACKERS CHIA & SESAME SEEDS

Deze glutenvrije crackers zijn hoog in vezel en omega 3. Bovendien zijn ze biologisch en zijn er superfoods zoals chia-, sesam- en lijnzaad aan toegevoegd. Ik eet deze heerlijke crackers als tussendoortje met huisgemaakte pompoenhummus (receptje binnenkort online). 
Verkrijgbaar bij: Albert Heijn



VERIVAL - CRUNCHY SPELT

Ikzelf vind cruesli véél lekkerder dan muesli. Jammer genoeg zitten veel cruesli's die je in de supermarkt vindt vol toegevoegde suikers en andere brol. Deze biologische crunchy spelt niet! Het is 100% veganistisch en gemaakt van spelt en rijstcrisps. Heerlijk als ontbijtje met griekse yoghurt, vijgen en blauwe bessen. 
Verkrijgbaar bij: Jumbo



 THE PRIMAL PANTRY - HAZELNOOT & CACAO RAW PALEO REEP

Een product met slechts zes natuurlijke ingrediënten. Perfect dus als verantwoorde snack!
Verkrijgbaar bij: Albert Heijn



ORTHICA - MAGNESIUM-400 & MULTI ENERGIE

Magnesium is goed voor de spieren en het zenuwstelsel en de Multi Energie is een natuurlijke multivitamine die je gezondheid kan ondersteunen. Lees wel altijd goed de instructies (dosering, wanneer enz.) als je vitamines begint te nemen. Ik neem deze vitaminen tijdens mijn ontbijt!


BODY & FITSHOP - BCAA CAPS 600 MG

BCAA staat voor Branched Chain Amino Acids, oftewel vertakte aminozuren. Om eerlijk te zijn heb ik tot hiertoe nog nooit BCAA's genomen. Ik lees er wel enorm veel over, dat het bijvoorbeeld onmisbaar is als je veel sport. Nu ze bij de healthbox zitten, kan ik ze eens testen! 
Verkrijgbaar: www.bodyenfitshop.nl

BODY & FITSHOP - CADEAUBON

Joepieeee! Cadeaubonnen zijn altijd leuk. Tijd om weer eens een bestelling te plaatsen bij body & fitshop. De bon is wel enkel geldig op de categorie vers en gekoeld. 

KCALCULATED - F*CK THE DIET! - CADEAUBON GRATIS MAALTIJD

Op www.KCALculated.nl vind je lekkere verse maaltijden. Veel mensen willen gezond eten maar vinden een dieet te ingewikkeld. Voor hun is dit de ideale oplossing. Je kiest zelf wat je wil eten en zij duiken voor jou de keuken in. 


Zo, ook zin om een healthbox te bestellen? Ga dan naar www.healthbox.nl