Life of JVh #1

25 september 2016

Hey iedereen! Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke zondag gehad, of is het nog steeds een leuke zondag. Die van mij was in ieder geval top, maar daar vertel ik je zo meteen meer over. Ik heb besloten om jullie elke week op de hoogte te brengen van wat er zoal in mijn leven gebeurt. Zo kunnen jullie het meisje achter Fit with JVh wat beter leren kennen. Het leven zit nu eenmaal vol ups and downs en het lijkt mij niet de bedoeling om vanachter mijn laptopscherm te doen alsof alles altijd rozengeur en maneschijn is, want dat is het niet.

Dus hoe was mijn week? Eigenlijk een beetje overweldigend. Er is enorm veel gebeurd en de tijd is voorbij gevlogen. Maandag moest ik weer naar school na een lange zomervakantie. Het was enkel voor een infomoment maar toch: wandelen door de gangen van mijn campus deed mijn vakantiegevoel verdwijnen als sneeuw voor de zon. Het is natuurlijk leuk om bepaalde mensen terug te zien maar je ziet ook mensen terug waarvan je eigenlijk gehoopt had dat ze tijdens de vakantie naar een ver land verhuisd waren.

Ken je www.healthbloggerscommunity.com? Dat is een awesome community waar ik me bij heb aangesloten. Ik voel me er helemaal thuis, zo tussen andere healthbloggers. Het is leuk om te zien hoe mensen van over heel de wereld vertellen over hun gezonde levensstijl. Ennnn.. ik sta in hun 'New Blogger Spotlight', hip hoi! Neem een kijkje op http://magazine.healthbloggerscommunity.com/new-blogger-spotlight-fit-jvh/ .

Woensdag kreeg ik mijn eerste shiatsu behandeling. Iemand die ik ken is volop bezig het te leren en zocht vrijwilligers om op te oefenen. Tegen zoiets zeg ik natuurlijk geen nee. Veel verschil heb ik de dag erna niet gevoeld maar ik had dan ook geen bepaalde klachten. Woensdagavond trok ik er ook nog op uit met vriendinnen. Het was lang geleden dat ik me zo goed geamuseerd heb. Ik was dan ook vrij (lees: heel) laat thuis waardoor ik donderdag grotendeels in bed gespendeerd heb. Een hele dag series kijken is echt wel oké. Kijk jij al naar Blindspot? Zo nee, nu meteen aan beginnen, topserie!


Mijn topdag deze week was zonder twijfel vrijdag. Ik heb namelijk mijn droomstudentenjob gevonden en vrijdag was mijn eerste werkdag. Twee weken geleden opende DIVERS haar deuren in Antwerpen. DIVERS is een healthy foodbar die smoothie bowls, superfood smoothies, cold pressed juices enz verkoopt. En ja, ik werk daar! Woop woop! Zo gelukkig als een klein kind ben ik.

Zaterdag was mijn grootmoeder jarig dus trokken we met de familie naar Pairi Daiza. Het schol niet veel of ik had één van de koala's mee naar huis gesmokkeld. Mijn god, wat zijn die beesten schattig. 's Avonds bestelden we met zen allen chinees = vreetfestijn. Zondag bracht ik grotendeels door in keuken want zondag is bakdag. Ik bakte nog maar eens een worteltaart (recept vind je hier) want die taart is niet gewoon lekker, die taart is pure liefde. Natuurlijk maakte ik ook een aantal nieuwe dingen waarvan de receptjes snel jullie richting uit zullen komen. Stay tuned!



Hoe was jullie week?

Liefs,
Jana