Life of JVh #2

02 oktober 2016

Hey leukerds! Wat een snertweer vandaag in België, buhhh. Was het maar elke dag zo'n mooie zonsondergang zoals op de foto van vorige week hierboven. Ik kom net terug van de Kringwinkel in Antwerpen waar het vandaag Open Bedrijvendag was. Ik moet er namelijk een reportage over schrijven voor school. Door het slechte weer werd ik een beetje verplicht om de auto te nemen. Ondanks dat ik best wel goed kan autorijden, ben ik een echte seut in de auto. Ik rij niet graag naar plekken waar ik nog nooit geweest ben, vooral omdat ik niet bepaald een parkeerkoningin ben. Maar hey, vandaag heb ik dat dus mooi gedaan. Self five!

Mijn eerste lesweek is voorbij en eigenlijk ben ik mentaal nog steeds niet klaar om terug naar school te gaan. Misschien is de moed mij ook gewoon in de schoenen gezonken omdat alle lectoren ons gebombardeerd hebben met opdrachten. Ik heb me er al bij neergelegd dat ik niet veel ga slapen dit semester. Misschien kan ik best een grote voorraad koffie inslaan.

's Morgens begin je echt te voelen dat het herfst is. Nog iets waar ik mentaal niet klaar voor ben: kou. Jep, ik ben een echte kouschijter. Het wordt tijd dat ik eens wat deftige winterkledij koop maar daar zal ik toch eventjes wat geld voor bijeen moeten sprokkelen. Ik heb nogal veel sportkleren gekocht de laatste tijd, oeps.

Vanaf morgen zit ik ook terug op kot, wat eventjes voor enorm veel chaos zorgt in mijn hoofd. Al mijn spullen liggen thuis en ik moet dus terug elke week gaan nadenken wat ik allemaal nodig ga hebben. Chaos dus. Hopelijk slaag ik er volgend weekend ook in om een paar blogjes klaar te hebben zodat ik ze tijdens de week enkel hoef te posten. Deze week komen er wel nog een paar receptjes online maar of ik voor andere dingen tijd ga hebben, zal afwachten worden.

Vanavond kruip ik op tijd mijn bed in zodat ik morgen de week kan starten vol nieuwe moed! Doen jullie mee?

Liefs,
Jana