Spinazie-banaanpannenkoeken

02 juli 2017

Dag schatjes van patatjes! Na een hoognodige periode van rust ben ik er weer. De afgelopen weken heb ik over veel nagedacht en een aantal zaken in perspectief kunnen zetten. Ik weet niet alleen wat maar ook wie er echt toe doet in mijn leven. Nu ik (bijna) alles weer op een rijtje heb, is het tijd om er weer in te vliegen.

We beginnen rustig met een receptje van spinazie-banaanpannenkoeken, want het is zondag voor iets, toch? Geen paniek, het gaat om zoete pannenkoeken want van de spinazie proef je niets. Daarvan krijg je enkel de vitamientjes en mooie groene kleur.

INGREDIËNTEN (1 portie: +- 6 pannenkoeken)
- 1 banaan
- 1 ei
- 1 eiwit
- 50 g spinazie
- 50 g speltmeel
- 1 tl agavesiroop
- 1 tl bakpoeder

BEREIDING
1. Doe alle ingrediënten in een blender en mix tot een glad beslag.
2. Verhit wat kokosolie in een pan en bak de pannenkoeken gaar langs beide kanten.